onsdag 24 december 2014

Nytt engagemang under 2014 - Friends volontär

Oj, hur ska man enklast sammanfatta detta år?
Ett händelserikt år, borde få stort utrymme. Men vill bara dela med mig av en sak, mitt nya engagemang.

Men det har iallafall varit mycket bra, har träffat flera nya positiva vänner i stiftelsen Friends.
Friends är en icke vinstdrivande organisation som arbetar mot mobbning och jag blev volontär där under året och har varit med på flera event. Bland annat "Friends på Skansen" och "Fika för Friends"-på Segels Torg.

Teamfoto med andra volontärer under "Fika för Friends" med 7-eleven på Segelstorg

Serverade en bulle till Molly Sanden (ambassadör för Friends)  under "Fika för Friends" på Segelstorg

Jag på volontärutbildningen i maj 

Gruppfoto på oss volontärer från "Friends på Skansen"
I januari kommer jag gå en Framtidsverkstad med Friends som bygger på att vi volontärer skall kunna göra egna event för Friends räkning.. vi kommer bland annat få lära oss projektledning och hur man samlar in pengar. Så det kommer bli egna event för Friends under 2015. Återkommer om det!!

Jag har varit engagerad i en hel del i Guds Rike under året också, men det kommer genom en bloggpost på www.focusonsweden.se senare under helgen =)

Till sist vill jag önska er alla en God Jul och ett riktigt välsignat Gott Nytt År !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar