lördag 14 maj 2011

Goda vänner, är bra att ha...

och därför vill jag lista några av dem här utan inbördes ordning:

Emanuel Reinholdsson
Emil Arvidsson
Kristoffer Berg
Simon Svedman

Francisco V Apcho
Magnus Oskarsson

Matz Hedman
David Bergman-Vingren
Fredrik Lindström
Daniel Ståhlman
Mattias Erlandsson
Josef Norlin
Marcus Ringbäck
Isac Felixsson
David Andersson

Fredrik Eldh
Kristoffer Granström


sedan några grymma förebilder:

Paul Orlenius
Claes Frankner
Jacob Orlenius
Wilberforce Bezudde
Colin Dye
Bruce Aktinson
Paige Juneaus
Roger Larsson

PS: Sedan funderar jag på hur jag ska kunna utveckla denna blogg med mer information. Tills dess kommer lite reklam om skolan jag gått på för ett år sedan och från den många av mina nära vänner kommer i från =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar