lördag 15 december 2012

2012 - snart till ända =)

Ett extremt jobbigt år är snart till ända..


Det snart gångna året har varit en av de jobbigaste i mitt liv. Tack alla härliga människor som har stått ut med mig, och jag har verkligen fått veta vilka som är mina riktiga och nära vänner.

DE tre största och bästa händelserna under året är (utan inbördes ordning):

* Namnbytet till WALLIN
 
* Min provpredikan i SÄTER
 (Tack för resan dit med mig och ert stöd, Francisco/David/Paul/Ingrid)
 
* Resan till KLACKARNA tillsammans med några av mina bästa vänner,
 till den ena av deras landställe. (TACK Simon för att du ville ha med mig!)





Önskningar för 2013:

* Flickvän 

*Jobb 

* Utvecklas ännu mer i relationen till Jesus 

* Komma ännu närmare mina riktiga och närmsta vänner

* Utvecklas i/få mer ansvar och uppgifter i Guds Rike

* Kunna resa minst en gång utomlands, gärna Afrika igen

Med hopp om många underbara välsignelser under 2013, önskar jag er alla Fridfull Jul och Ett Gott Nytt År i Herrens närvaro!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar